14 november: klantretentie onderzoek | case De Telegraaf

Wanneer

14 november 2013

Waar

Endemol - Amsterdam Duivendrecht

Voor wie

Professionals en managers uit marketing, customer service, sales et cetera


Eerder dit jaar is Eurogroup Consulting het Nationale Klantretentie Onderzoek gestart. Inmiddels hebben we de gegevens van het onderzoek verwerkt tot resultaten. De uitkomsten onderstrepen ons vermoeden: klantretentie heeft alle aandacht!

Heeft dit ook jouw interesse? Kom dan op donderdagmiddag 14 november van 15.00 tot 17.30 uur naar de Miljoenenjachtzaal van Endemol te Amsterdam. Een aansprekende locatie die bovendien goed bereikbaar is met auto en openbaar vervoer.
 
We zullen die middag de resultaten van het Nationaal Klantretentie Onderzoek presenteren. Wat waren de meest opvallende  resultaten? En wat kan daarvan geleerd worden? Daarnaast zal Robert Duijvestijn, manager customer contact center van De Telegraaf, zijn praktijkervaring met klantretentie delen. Telegraaf heeft te maken met een dalend aantal abonnees. Hij vertelt hoe hij Cupido inzette om de relaties met de bestaande klanten te versterken en meer rendement uit bestaande abonnees te halen. Begin dit jaar heeft hij met deze aanpak nog een tweede prijs gewonnen van de NCCA Customer Experience Awards. Dit alles in een interactieve setting met veel ruimte om ervaringen te delen. Kortom, een middag vol tips, ervaringen, inzichten en contacten.
 
Wil je deze bijeenkomst gratis en vrijblijvend bijwonen. Meld je dan nu direct aan of neem dan contact op met Marileen Kan via 035 699 60 69. Er is een beperkt aantal plaatsen, dus wacht niet te lang!