Boeiend, ons relatiemagazine over Customer Retention

Eurogroup-consulting-customer-retention-boeiend
Inspiratie over klantbehoud opdoen? Lees ons relatiemagazine vol met interviews, best practices, tips. Wij merken dat bij veel organisaties de aandacht voor klantretentie groeit. Toch is het in praktijk nog zoeken naar de beste manieren om klanten te binden. Tijd voor meer food-for-thought over dit onderwerp! Daarom bundelden we onze inzichten in een nieuw relatiemagazine: Boeiend.

Het magazine is geschreven door onze consultants en bevat veel praktijkvoorbeelden uit sectoren zoals retail, energie, telecom, media en finance. Wat is het geheim van online verzekeraar Ditzo? Waarom verlaten MKB-klanten hun telecomprovider? Wat doen (online) retailers aan klantbehoud? Wat doen energieleveranciers aan klantcontact? Hoe ziet een succesvol loyaliteitsprogramma eruit? Welke rol spelen sociale media in klantenbinding? Om maar eens een paar onderwerpen te noemen.

Klik hier voor een de digitale versie van Boeiend.

Een ouderwets gedrukt exemplaar ontvangen kan ook! Neem dan contact op met Marileen Kan.