CUSTOMER RETENTION

  • Klant-retentie-onderzoek Klant-retentie-onderzoek Resultaten Nationaal Klantretentie Onderzoek onder (r)etailers
  • smilefaces smilefaces Kies de juiste voordelen: leer van internationale loyaliteitsprogramma’s
  • twitter-scene twitter-scene Do’s en don’ts voor het gebruik van sociale media voor klantbehoud

     
‘Goedemiddag meneer van Boven. Waarmee kan u ik u van dienst zijn?’ ‘Goedemiddag, ik heb een vraag over mijn factuur’. ‘Om welke factuur gaat het [...]
Inspiratie over klantbehoud opdoen? Lees ons relatiemagazine vol met interviews, best practices, tips. Wij merken dat bij veel organisaties de aandacht voor [...]
Dit voorjaar werden de Customer Centric DNA Awards uitgereikt, een prijs voor bedrijven die erin slagen de klant centraal te zetten in hun klantcontact. Net als vorig [...]
Deze mooie klantloyaliteit infographic van Keepify vond mijn collega Magiel Tak via Emerce.  Veel bekende wapenfeiten, maar goed om op een rijtje te zien. Ook deze [...]

Rapport Nationaal Klantretentie Onderzoek

Voorblad resultaten nationaal klantretentie onderzoek
door: Marileen Kan
Van oudsher krijgt het werven van nieuwe klanten meer aandacht en budget dan het behouden van klanten. Terwijl al vaak is aangetond dat loyale klanten meer opleveren dan nieuwe klanten. Reden voor Eurogroup Consulting (nu Magnus Red) om een survey te starten over de [...] Lees meer

26 november: presentatie klantbehoud op NUD2013

Voorblad presentatie klantretentie onderzoek
door: Magiel Tak
Op de Nationale Uitgeefdag van 26 november 2013 sprak ik over klantbehoud voor uitgevers. Ik presenteerde de resultaten van het Nationale Klantretentie Onderzoek, een initiatief van Eurogroup om de aandacht voor klantretentie te peilen. Speciaal voor die middag lichtte [...] Lees meer


Op 14 november presenteerde Magiel Tak bij Endemol de resultaten van het Nationaal Klantretentie Onderzoek, een initiatief van Eurogroup Consulting. Van april t/m [...]
Hoe ziet klantbehoud eruit als je niet met contracten of abonnementen werkt? Wat betekent retentie voor bijvoorbeeld winkeliers en webshops? Aan het woord is Axel [...]